Söndag!

Hej svejs:)! Idag har jag mest gått hemma och svävat på rosa moln hade en jättemysig kväll igår med en väldigt speciell kille! så på tisdag är de dags att landa för då ska jag träffa honom igen:) Fast landar gör man väll inte riktigt ändå hehehhe. Lite surt bara för börjar bli förkyld känner jsg har verkligen ingen lust med de:( Men jag e ju som jag e så efter en strunds vila ställde jag mig å bakade chokladbollar blev så sugen på något å kom att tänka på att de va ett tag sen man åt de mumsigt!! Nu ligger man i sängen me lillen snarkandes brevid sig hehe har precis avslutat samtalet med den speciella killen:) Nu ska ja slappna av till lugna favoriter och drömma mig bort:) puss på er!!!!!!!        

                                                              
                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0