GO KVÄLL ALLIHOP!!!!

Välkommna till min nya blogg!

Här sitter man ensam i köket efter en lång dag men sysselsätter mig med att baka bullar! De e lustigt att man inte kan ta de lungt när man väl har chansen de vet ju alla ni som har barn:)! Idag har de intre hänt så överdrivet mycke har varit hos föräldrarna och hälsat på sen har jag haft besök av farmor och farfar de kan va lite roligt eftersom man inte träffar dom så ofta. Och pengar fick jag av dom så jag kan köpa en ny overall till min lille pöjk vilket är väldigt upskattat eftersom de inte är speciellt billigt med barnkläder. Nähe nu va sista plåten klar så nu osar de bullar i hela lägenheten undra va grannarna tänker me tanke på att klockan e lite hehe......men nu blir de allt en härlig dusch och sen krypa ner i säng de e ju trots allt en dag i morogn me:) Sov gott allihop!

                                                         


Kommentarer
Postat av: Anonym

guuud va mumsig med bullar :) va ju en redigt kanon början på din blogg. bara att fortsätta sen :) puss på dig / mikaela

2009-10-12 @ 23:35:13
URL: http://mikaelastenvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

va ju en redig kanon början på din blogg :) guuud vilka mumsiga bullar.. hahha nu e de bara attt fortsätta blogga. puss mika

2009-10-12 @ 23:38:51
URL: http://mikaelastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0